Wyniki Badania Jakości Obsługi Klienta w 2014 roku.
Klient jest coraz bardziej wymagający i coraz uważniej wybiera serwis, gdzie będzie mógł naprawić lub wymienić szybę w swoim samochodzie. Chce być właściwie obsłużony, poinformowany i mieć pewność, że kupuje najlepszą szybę i usługę za akceptowalną cenę. Kluczowym momentem decyzji Klienta jest rozmowa telefoniczna, podczas której to Klient decyduje, czy to co usłyszał, przekonało go do odwiedzenia warsztatu naprawy i wymiany szyb samochodowych. Rekomendacja zadowolonego klienta jest najlepszą reklamą.
W 2013 roku, w imieniu Pilkingtona firma zewnętrzna przeprowadziła jeden cykl badań metodą "Tajemniczego Klienta". Natomiast w roku 2014 przeprowadzono dwie tury takich badań. Wyniki badania pokazały stały wzrost średniego ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi w każdym kolejnym cyklu.
Dlaczego badamy jakość obsługi klienta?
Firmy nie są zawieszone w próżni – nie istnieją bez klientów. Firma usługowa istnieje tylko dzięki pracownikom obsługującym Klienta – to oni mają wpływ na to ilu zdobędzie Klientów, a Pilkington chce pomóc doskonalić ich umiejętności. Jeden zadowolony Klient powie o tym kilku znajomym, a niezadowolony wyżali się dwu-trzykrotnie większej grupie osób.
Chcemy, aby marka PILKINGTON była kojarzona z najwyższą jakością produktu i obsługi klienta. Dążymy do tego, aby wszyscy Partnerzy Pilkingtona obsługiwali Klientów według takiego samego – najwyższego – standardu.
W dniu 7 lutego na Stadionie Narodowych w Warszawie odbyła się uroczystość wręczenia nagród dla warsztatów partnerskich Pilkington, które uzyskały najlepszy łączny wynik z obu badań przeprowadzonych w 2014 roku.
Najlepsze firmy w badaniu "JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA w 2014":
Pilkington nadal będzie kontynuował szkolenia dla Partnerów i przeprowadzał kolejne badania w 2015 roku. Organizowane szkolenia i badania służą wsparciu działań dystrybutorów w zdobywaniu nowych klientów i utrzymywaniu dotychczasowych.
Dziękujemy wszystkim za udział w uroczystości.
Wszystkim Partnerom życzymy dalszego rozwoju Państwa firm i wszelkiej pomyślności.