Wyniki Badania Jakości Obsługi Klienta w 2015 roku.
Klienci szukają i uważnie wybierają serwis, gdzie będą naprawić lub wymieniać szybę w swoich samochodach. Oczekują uczciwej i pełnej informacji na temat jakości i rodzajów szyb.
Klienci chcą mieć pewność, że kupują najlepszy produkt i usługę za akceptowalną cenę. Rozmowa telefoniczna jest kluczowym momentem decyzji. Klient decyduje, czy to co usłyszał, przekonało go do wykonania usługi w Państwa warsztacie. Rekomendacja zadowolonego klienta jest najlepszą reklamą.
Firma zewnętrzna przeprowadziła dwa cykle badań metodą „Tajemniczego Klienta”. Pierwsza tura rozmów odbyła się latem, a druga jesienią 2015 roku. Widzimy stały wzrost średniego ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi w każdym kolejnym cyklu badań. Występują jednak różnice między poszczególnymi warsztatami.
Dlaczego Pilkington bada jakość obsługi klienta?
Każda firma istnieje dzięki klientom. Firma usługowa rozwija się dzięki pracownikom, którzy dobrze obsługują Klientów. To oni zdobywają Klientów, a Pilkington chce pomóc doskonalić i rozwijać ich umiejętności sprzedażowe i wiedzę o auto szybach. Jeden zadowolony Klient powie o tym kilku znajomym, a niezadowolony wyżali się dwu-trzykrotnie większej grupie osób.
Marka PILKINGTON powinna być kojarzona z najwyższą jakością produktów i obsługi klienta. Dążymy do tego, aby wszyscy Klienci byli obsługiwani przez warsztaty Partnerskie i nasze własne serwisy szyb samochodowych według takiego samego, najwyższego standardu.
W dniu 7 maja w Warszawie w Legia Racing Club odbyła się uroczystość wręczenia nagród dla firm, które uzyskały najlepszy łączny wynik z obu badań przeprowadzonych w 2015 roku. Zwycięzcy, oprócz unikalnych szklanych dyplomów otrzymali nagrody rzeczowe.
Najlepsze warsztaty w badaniu „Jakość obsługi Klienta w 2015”
Pilkington nadal będzie kontynuował szkolenia dla Partnerów i przeprowadzał kolejne badania w 2016 roku. Organizowane szkolenia i badania służą wsparciu działań dystrybutorów w zdobywaniu nowych klientów i utrzymywaniu dotychczasowych.
Dziękujemy wszystkim za udział w uroczystości.
Wszystkim Partnerom życzymy dalszego rozwoju Państwa firm i wszelkiej pomyślności.
Klientom życzymy jak najrzadszych wizyt w warsztatach.
Jeśli jednak będzie tak potrzeba to najlepsze są serwisy szyb samochodowych Pilkington.